mandag den 9. april 2012

Fremskridt - Caisse Versailles

Jeg har jo besluttet mig for hvert år at have et lille vinterprojekt. Projektet skal være et eller andet til haven, som jeg kan lave med mine egne hænder. Jeg er jo en ægte kontornusser og har på ingen måde nogen håndværker baggrund....så ting tager altså tid. Men hvor er det altså en en stor fornøjelse at skabe noget selv. Jeg er lige ved at tror at mit projekt fra denne vinter (2 stk Caisse Versailles) måske også ender som et sommerprojekt, for det er godt nok ikke mange timer jeg har brugt på det på det sidste. Men der er da små fremskridt. Nu har jeg da fået samlet siderne og malet det hele mat sort.

Nedenfor er lige et par hurtige billeder af mine fremskridt  Det er lige før de kan samles, men jeg har nu opdaget at mine vinkelbeslag er for store. Så tilbage til Silvan igen igen....


Caisse versailles stolper og sider.Nu mangler det blot at blive samlet.



Detalje af samling på siderne.

Her er lige et link til et tidligere indlæg om kasserne. Her kan man også se inspiration og tegninger til kasserne.

3 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud med dit "Caisse Versailles" projekt. Jeg glæder mig til at se det færdige resultat. Jeg selv går med planer om at lave et plantestativ af sortmalede lister. Har en tegning, så det er jo "bare" med at komme i gang.

    SvarSlet
  2. Flot projekt. Glæder mig til at se når du får dem i haven!!! :O)

    SvarSlet
  3. Det er nogle superfine kasser (undskyld caisse versailes) jeg kan specielt godt lide detaljerne. Vi har selv lige lavet nogle lidt simplere versioner til fortovskanten. Men nu kan jeg se at de kan blive endnu flottere! Tak for inspirationen.
    Kasper

    SvarSlet